torek

Jedilnik, 14. 10. 2014

V enem piskru:
  • ohrovtova čorba
OHROVTOVA ČORBA
Recept sem dobla od ene prijazne gospe, čeprav se ga nisem čisto točno držala. Namesto govedine sem uporabila svinjsko stegno. 
Meso (svinjino in prekajena rebra) sem narezala na kocke; zelenjavo sem prav tako narezala (korenček, paradižnik, por, krompir, ohrovt). Ohrovt sem dala v vrelo vodo in ga pustila en čas stati, nato pa sem ga odcedila. 
V loncu sem na olju najprej popražila svinjino, ki sem jo začinila s soljo, poprom, rdečo papriko, majaronom, timijanom in lovorjevim listom. Dodala sem por, popražila in malo zalivala z vodo. Nato sem dodala še korenček, dve kocki gomolja zelene (jo imam v skrinji), kasneje še paradižnik, odcejan ohrovt in nazadnje krompir. Ampak nisem vse zelenjave naenkrat dodala. Pa še prekajeno meso sem vmes not dala. Zalila sem z vodo in potem pustila počasi vreti, dokler ni bilo vse dobro kuhano. 
Proti koncu sem zgostila z Gustinom, rdečo papriko in paradižnikovo mezgo. Malo sem še pokuhala in servirala. Zraven sva jedla žemljice. Mnjami.


Ni komentarjev:

Objavite komentar