četrtek

Jedilnik, 2. 10. 2014

Danes:
  • juha
  • mesni polpeti
  • makaroni z zelenjavno omako
  • paradižnikova solata
JUHA

Tokrat sem skuhala govejo juho s kosti. Dodala sem seveda še jušno zelenjavo in začimbe, da je bil dober žmah. Na koncu sem jo precedila in zasipala z rezanci.

MESNI POLPETI
Mleto meso (mešano) sem zmešala z kruhom namočenim v mleku, jajcem, popraženim nasekljanim porom, soljo, poprom, majaronom. Maso sem dobro premešala in potem oblikovala polpete ter jih popekla v ponvi. Odlični so bili.

MAKARONI Z ZELENJAVNO OMAKO
Najprej sem se lotila omake. Por, ki sem ga drobno nasekljala, sem popražila. Dodala sem bučko in korenček oboje naribano. Zalivala sem z jušno osnovo in proti koncu začinila s kislo smetano in origanom. 
Posebej sem skuhala makarone, jih odcedila in potem vmešala v omako. Mnjami.

PARADIŽNIKOVA SOLATA
Paradajz + čebula začinjeno s soljo in bučnim oljem ter vodo. Mmmmm.

Ni komentarjev:

Objavite komentar