četrtek

Jedilnik, 23. 10. 2014

Preprosto kosilo:
  • juha
  • tortilje po mehiško
  • solata
JUHA
Jušna osnova od včeraj, v njej sem skuhala korenček in zasipala z jajčko. Žal je moj spet pozabil slikati. :)

TORTILJE PO MEHIŠKO
Najprej sem pripravila nadev. Skuhala sem luščeni fižol (mamino darilo) v slani vodi in ga odcedila. Pol pišč. prsi sem na grobo nasekljala. V vročo ponev sem vlila sezamovo olje in na njem popražila meso, ki sem ga začinila s soljo in čilijem. Dodala sem na kocke narezano rumeno papriko (ne celo, ampak polovičko), dva paradižnika, koruzo in kuhan fižol. 
Popražila sem, potem pa zalila s paradižnikovim pirejem in začinila z origanom in baziliko. Počasi se je kuhljalo še nekaj minut.
Vsako tortiljo sem namazala z mešanico kisle smetane in gorčice. Na eno polovico sem dala nadev, naribala gor sir in prepognila na pol. Po gornjih delih sem postopek ponovila. Potem pa sem jih dala pečt za približno 20 min na 180 stopinj. Odlično - kot zmeraj.

SOLATA
Zelena solata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar