sobota

Jedilnik, 4. 10. 2014

Bolj tak tak:
  • zelenjavna juha
  • testenine z morskimi sadeži in zelenjavo
  • solata
ZELENJAVNA JUHA
Nisem imela dosti časa za kuhanje, zato sem nekaj na hitrco fkup zmetala. Zmrznjeno zelenjavo (cvetača, brokoli, korenček) sem dala kuhat, začinila sem s soljo, peteršiljem, zeleno, majaronom in timijanom. Na koncu sem s paličnim mešalnikom zmiksala in vmešala še žličko kisle smetane.
Dodali smo si še malo zlatih kroglic, da je bila bolj gosta juha. Na srečo je bila boljša, kot je izgledala.

TESTENINE Z MORSKIMI SADEŽI
To je tudi bil en mix, vendar je prav tako celo uspel. Najprej sem popražila šalotko, dodala na kocke narezano bučko (en del) in rdečo papriko (en del). Malo sem solila in popražila. Potem sem vmešala oz. dodala zmrznjene morske sadeže in začinila s sojino in ostrigovo omako. Malo sem popražila in potem v to počasi vmešala kuhane široke rezance.

SOLATA
Kupla sem že pripravljeno solato, pa sem kar razočarana. Ni mi bila pretirano všeč.

Ni komentarjev:

Objavite komentar