petek

Jedilnik, 3. 10. 2014

Spet nekaj posebnega:
  • juha
  • sv. file z omako iz fig
  • riž
  • solata
JUHA
Samo včerajšnjo juho sem pogrela in dala v njo zlate kroglice. Nič posebnega, niti korenčka nisem dala not.

SV. FILE Z OMAKO IZ FIG
Imela sem še pol fileja, ki sem ga odtalila in pripravila. Narezala sem na kose, malo solila in v ponvi popekla z obeh strani. Vzela sem ven s ponve, pokrila in potem v ponvi pripravila še omako.
Osnova je ta recept. Začela sem z medom (dve veliki žlici), ki sem ju dala v ponev in počakala, da se je razpustil. Sladke domače fige, ki smo jih dobili od sosede, sem narezala na krhlje in dodala medu. Začinila sem malenkost soli in čilija ter dolila pol deci vina. Malo sem še pokuhala in potem servirala. Odlično.

RIŽ
Riž sem dala v pisker in dolila pol jušne osnove in pol vode. Potem sem to dala kuhat in ko je bil riž kuhan, sem dodala košček masla not, premešala in pustila malo stati. Zelo dobra kombinacija s sladko omakico in rahlim mesom.

SOLATA
Kupila sem repincl, ker se mi zdi taka bolj fensi-šmensi solata. Not sem narezala en kuhan krompir in začinila s soljo, bučnim oljem in balzamičnim kisom ter vodo. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar