sobota

Jedilnik, 25. 10. 2014

Sobotno kosilo:
  • juha
  • popečeni kotleti
  • špinačna pogača
  • solata
JUHA
Od kotletov sem kosti vrezala stran in jih dala kuhat za juho. Zraven pa korenček, peteršilj, čebula, gomolj zelene in začimbe. Skuhala sem dobro juho, ki sem jo precedila in zasipala z rezanci.

POPEČENI KOTLETI
Kotletom sem odrezala kosti in jih potolkla, solila in dala še za en čas v hladilnik. Potem sem jih v ponvi na sezamovem olju popekla z obeh strani. Vzela sem jih iz ponve, ko so bili gotovi, in jih dala v toplo pečico.

ŠPINAČNA POGAČA
Špinačo (zmrznjeno v briketih) sem odtalila (nekaj kock) in jih pustila, da so se odcedili. Najprej sem naredila bešamel omako. Maslo sem raztopila, dodala moko in zalila z mrzlim mlekom. Mešala sem, dokler ni postalo kremasto, nato sem not dodala tri jajčne rumenjake in spet dobro premešala. Zatem je sledila špinača, strt česen, sol in nasekljan peteršilj. Vse skupaj sem dobro premešala.
Posebej sem naredila sneg in ga počasi vmešala v pripravljeno zmes. Na pekač, obložen s peki papirjem, sem prelila maso in jo razporedila. Dala sem pečt za dobrih 15 min. Na koncu sem dala gor nariban sir in pustila še en čas v topli pečici. Sicer bi v tej fazi morala zrolati in narediti zavitek, vendar se nisem še s tem mantrala. Je pa glih tak bilo zelo okusno.

SOLATA
Pripravila sem rdeči radič z jogurtovim prelivom. Za preliv sem vzela dve žlici grškega jogurta, žličko kisle smetane, malo soli, strtega česna in kisa. Radiču sem dodala tudi kuhan krompir. Zelo slastno, ker zaradi preliva radič ni tako fejst grenki.

Ni komentarjev:

Objavite komentar