četrtek

Jedilnik, 31. 7. 2014

Zadnji julij:
  • gobova juha
  • hamburger
  • mocareline palčke
  • solata
GOBOVA JUHA
Se mi je zluštala, te pa sem nam jo pripravila. Najprej sem s sv. kosti skuhala eno jušno osnovo. V drugem piskru sem na maslu popražila nasekljano šalotko. Dodala sem zmrznjene jurčke in narezan krompir in korenček. Zalila sem z jušno osnovo in dala še strok česna, dva lovorjeva lista in timijan v juho za še boljši okus. 
Počasi je vrelo, pred koncem pa sem dodala še majaron; ven pa sem vzela lovor in česen. Kuhani juhi sem dodala še žličko kisle smetane. Mnjami.

HAMBURGER
Pripravila sem domače pleskavice, kot je zdaj že to pri meni navada. Mešano mleto meso sem zmešala s popraženo šalotko, nasekljanim peteršiljem, razžvrkljanim jajcem, naribanim sirom in začimbami (sol, poper, majaron). Maso sem malo pustila počivati. Z rokami sem oblikovala polpete in jih v vroči ponvi popekla z obeh strani.
Zraven sem pripravila še zelenjavo (paprika, paradižnik) in namaze (kečap, majoneza, zenf) ter sir. Kajzarce sem prerezala na pol in jih malo popekla v ponvi. Vsak si je sam nafilal svoj hamburger. Uh, smo jih z užitkom jedli.

MOCARELINE PALČKE
To pa je tisto, ko nekaj vidim v trgovini in mislim, da res moram probati, ker bo ziher odlično dobro, izkaže pa se za polomijo. Vsaj pri meni.
Palčke sem namreč dala pečt v pečico (tako kot piše v navodilih, da lahko) za slabih 15 min na 200 stopinjah. In kaj se je zgodilo? Vse palčke so počile, da se je sir kar razlezel po pekaču; pa niti preveč okusne niso bile. Žal imam še za enkrat pripravit.

SOLATA
Tista, ki sem si jo včeraj prišparala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar