torek

Jedilnik, 1. 7. 2014

Tokrat:
  • juha
  • dušeno zelje
  • polenta 
  • hrenovke
DUŠENO ZELJE
Juho nama je babica skuhala, jaz pa sem pripravila ostalo. Nekaj svežega zelja sem pustila in ga danes na enak način pripravila. Edino pečenke ni bilo, da bi fajn okus imelo zelje. Sem pa namesto olja dala zaseko, kar tudi nekaj šteje.

POLENTA IN HRENOVKE
Zraven zelja sem skuhala instant polento in mini hrenovke. Res nič posebnega.

2 komentarja:

  1. Čisto ok. Ne rabi biti vedno POSEBNO!
    Sploh pa je poletje in poleti se (vsaj meni) marsikomu ne da kuhati.
    Jaz mlatim samo solatke, ali jajčka na oko, ali pa kar kakšno proteinsko ploščico in veliko belo kafico v moji omiljeni KAFANICI :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj vem, da ne rabi biti posebno. Včasih res pašejo takšne enostavne stvari.

      Izbriši