četrtek

Jedilnik, 10. 7. 2014

Kalorično kosilo:
  • juha
  • pohane perutničke
  • pohane bučke
  • krompirjevi njoki
  • solata
JUHA
Včerajšnja z veliko korenčka. Zasipala pa sem jo z razžvrkljano jajčko.

POHANE PERUTNIČKE
Perutničke sem prerezala na pol in jih dobro posolila. Spanirala sem jih v moki, jajcu in drobtinah. Spohala sem jih v vročem olju. Potem sem jih malo odcedila.

POHANE BUČKE
Če je že dan za pohanje, potem pa si ga pač privoščimo. Domačo bučko sem narezala na rezine; druga polovica bo jutri za kosilo.
Rezine bučke sem solila in spanirala enako kot perutničke. Prav tako sem jih ocvrla v olju.

KROMPIRJEVI NJOKI
Nekaj njokov se mi je še valjalo po skrinji (no, so bili v vrečki), pa sem to morala porabiti. Tudi te sem ocvrla v olju. Hehe, kdo bi si mislil.

SOLATA
Zelena in rdeča solata z vrta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar