četrtek

Jedilnik, 24. 7. 2014

Slastno kosilo:
  • filana paprika
  • pire krompir
FILANA PAPRIKO
Papriko sem že pripravila včeraj, ker smo danes dopoldne šli na izlet. Tako sem doma kosilo pogrela in že smo lahko šli jest.
Najprej sem pripravila maso: mleto mešano meso, kuhan riž, popražena čebula, sol, poper, majaron. Paprike sem umila, izdolbla semena in napolnila z maso. To sem dala kuhat v vodo, ki sem jo solila, poprala in dodala lovorjev list. Počasi sem kuhala približno eno uro al pa še malo čez.
V drugem loncu sem na olju najprej zarumenila moko in sladkor, dodala sem paradižnikov pire. Dobro sem premešala, da ni bilo več grudic; potem pa sem notri dala paprike in zalila z nekaj vode, v kateri so se paprike kuhale. Vse skupaj sem še malo pokuhala, potem pa pustila do danes, ko sem še enkrat pokuhala, pa malo še z moko zgostila omako.

PIRE KROMPIR
Ko smo prišli domov, sem na hitro obelila krompir, ga umila in narezala na majhne kose. Zalila sem z vodo, solila in dala kuhat. Kuhano sem odcedila, pretlačla, dodala mleko, maslo in kislo smetano ter še enkrat dobro pretlačla. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar