nedelja

Jedilnik, 13. 7. 2014

Nedeljsko kosilo:

  • goveja juha
  • zrezki po dijonsko
  • bučkini polpeti
  • solata
GOVEJA JUHA

Juho sem si pustila včeraj, v njej sem danes skuhala korenček. Ponovno sem jo zasipala z domačimi rezanci; spomnila sem se pa tudi na drobnjak.

ZREZKI PO DIJONSKO
Gre za sv. kare, ki je pripravljen z gorčico, vendar v mojem primeru ne z dijonsko, ampak kar s kamniško. 
Kareje sem najprej fajn potolkla, nato sem odrezala vse mastne dele. Zmešala sem žličko gorčico, nasekljan koper in strt česen. S tem sem premazala zrezke in jih popekla v ponvi. Pečene sem še malo solila. Dobri so bili.

BUČKINI POLPETI
Eno veliko bučko sem naribala (semena sem odstranila) in jo solila ter pustila, da je spustila vodo. Naribano bučko sem dobro ožela in dodala nasekljan peteršilj, strt česen, poper, žličko moke, žlico drobtin in eno razžvrkljano jajce. Dobro sem premešala. 
V ponvi sem segrela olje in na njem popražila polpete. Z žlico sem dala nekaj mase v ponev in jo poravnala. Ko se je popeklo na eni strani, sem še obrnila. Itak.

SOLATA
Za solato sem pripravila kumarično solato in pa solato iz stročjega fižola. Vse je z domačega vrta. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar