petek

Jedilnik, 1. 8. 2014

Bolj petkovo kosilo:
  • brokolijeva juha
  • pečena orada
  • polenta
  • sataraš
  • solata
BROKOLIJEVA JUHA
Včasih se poslužim tudi bolj enostavnih stvari in tako sem danes skuhala juho z vrečke, in sicer brokolijevo-cvetlično juho. Skuhala sem po navodilih in je bila prav okusna.

PEČENA ORADA
Zdaj nam že en cajt v Šparu čistijo ribe, tak da se nisem rabla s tem še doma ubadat. Sem pa za spremembo pustila celi ribi oz. nisem rezala glav bek.
Ribi sem še doma dobro umila in osušila, potem pa začinila s soljo, rožmarinom, limono in olivnim oljem. Pekla sem ju dobre pol ure na 200 stopinjah. Odlična je bila. Ampak porcija je bila tako velika, da sem si jaz pol prišparala za popoldansko malico. Oba z malim sva jo pridno tudi snedla.

POLENTA
Polento sem skuhala po navodilih, na koncu pa sem še malo sušenih paradižnikov narezanih na kocke not vmešala.

SATARAŠ
Celo sem našla en paradižnik na vrtu, da sem lahko sataraš naredla. Paprika drugače lepo rodi, tak da sem lahko izbirala, katero bom vtrgala.
V ponvi sem najprej popražila šalotko, dodala sem narezano papriko, naribano bučko (je bila kar stara, zato je nisem narezala na kocke) in čez čas še paradajz. Vse sem solila in pustila počasi dušiti. 

SOLATA
Nimam več solate, zato smo tokrat jedli kupljeno gentile solato.

Ni komentarjev:

Objavite komentar