sobota

Jedilnik, 12. 7. 2014

Bolj na simpl:
  • goveja juha
  • polnjena bučka
  • solata
GOVEJA JUHA
Skuhana je iz goveje kosti, zasipala pa sem jo z rezanci. Dodala sem veliko korenčka, da je bila bolj okusna. Še posebej zdaj, ko imamo domačega.

POLNJENA BUČKA
Bučko sem po dolgem prerezala na pol in izdolbla semena. Solila sem in v ponvi popekla na obeh straneh (tak na hitro). Potem sem jih preložla na pekač.
V ponvi sem najprej popekla eno narezano čebulo, dodala sem mešano mleto meso in začinila (česen, sol, poper, timijan, majaron). Popražila sem in na koncu dodala še grah s pločevinke, ker sem pač v shrambi našla še eno, pa sem jo hotela porabit.
Bučko sem napolnila s pripravljenimi mesom, dodala sem sir in spekla v pečici. Meso je bilo malo presuho, a drugače pa je bilo okusno.
Za prilogo nisem nič drugega pripravila kot zeleno solato z domačega vrta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar