torek

Jedilnik, 29. 7. 2014

Nekaj kaloričnega:
  • juha
  • piščančji žur
  • pire krompir
  • solata
JUHA
Nekaj juhe sem imela od včeraj, nekaj pa sem je skuhala iz piščančje perutničke. Danes nas je namreč več na kosilu, te pa sem rabila malo več juho pripravit. Pa še za jutri bo.
Dodala sem korenček, kot ponavadi. V juho pa smo si potem vsipali zlate kroglice. Zdaj jih že en cajt nisem jedla.

PIŠČANČJI ŽUR
En piščančji file in še polovičko sem razrezala na zrezke in jih solila. V ponvi sem jih na sezamovem olju popražila z obeh strani in jih popečene dala v pekač. 
Nekaj bučke sem narezala na kocke in jih najprej v ponvi popekla, nato pa dala zraven zrezkov v pekač. Dodala sem še narezane šampinjone. Čez zrezke sem nadevala rezine pršuta, prelila s sladko smetano in čez vse naribala sir. 
Pekla sem v pečici ogreti na 200 stopinj približno 20 minut al pa še malo več. Pa čez čas sem znižala temperaturo na 180 stopinj.


PIRE KROMPIR
Za prilogo sem tokrat pripravila pire krompir, ker fajn paše zraven k smetanovi omaki. Pa še naš mali ga ima zelo rad. Naredila sem ga na klasičen način, se pravi, da sem krompir narezala in skuhala. Nato pa odcedila, dodala mleko, maslo in kislo smetano ter pretlačila.

SOLATA
Pripravila sem kar dve solati, in sicer kumarično in fižolovo. Fižolovo je bila za naju, ker je mlada dva nočeta jest. Onadva sta jedla samo kumarično. Razvajena deca. ;)  

Ni komentarjev:

Objavite komentar