ponedeljek

Jedilnik, 28. 7. 2014

Tokrat:
  • juha
  • tortilje po mehiško
  • solata
JUHA
Spet sem skuhala sv. juho s korenčkom. Zasipala sem z razžvrkljano jajčko. Juha je bila bistra, a ko sem dodala jajce, pa je postala vsa rumena. 

TORTILJE PO MEHIŠKO
Kot prvo sem pripravila mesno-zelenjavni nadev. Najprej sem popražila čebulo, dodala sem mleto meso in začinila (sol, poper, nasekljan peteršilj in čili). Čez čas sem dodala narezano papriko in en paradižnik. Spet sem malo podušila, nato pa dodala še naribano bučko (je bila že bolj stara), proti koncu pa še rjavi fižol in koruzo (oboje iz konzerve). Po potrebi sem še začinila in za na konec dodala paradižnikov pire, origano in baziliko.
Pripravila sem štiri tortilje. Vsako tortiljo sem namazala z mešanico kisle smetane in zenfa, dodala nekaj nadeva in čez naribala sir. Tortilje sem prepognila na pol in jih po vrhu namazala, posipala z mesno omako in posula z naribanim sirom. Pekla sem približno 15 min na 200 stopinjah. Odlično.

SOLATA
Kumarična solata.

3 komentarji:

  1. Živjo!

    Obstaja kakšen uraden elektronski naslov, kamor je možno poslati kakšno vprašanje, povabilo? :)

    Hvala. lp, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Živjo, kakšno vprašanje ali povabilo? Imam samo zasebni elektronski naslov. Če pa te kaj zanima, pa me lahko povprašaš kar pri komentarijih.

      lp, Ana

      Izbriši
  2. Živjo!

    Te lahko potem prosim, če se nam oglasiš na el. naslov urednistvo@mercator.si.

    Hvala in lep dan,
    Nina

    OdgovoriIzbriši