sreda

Jedilnik, 30. 7. 2014

Danes:
  • juha
  • pohani zrezki
  • pečen krompir
  • riž
  • solata
JUHA
Mislim, da sem že včeraj omenila, da imam prišparano jušno osnovo. Danes sem v njej skuhala korenček, zakuhala pa sem jo z domačimi rezanci.

POHANI ZREZKI
Naredla sem sv. zrezke. Meso, šnito, sem dobila s kolin pred par dnevi, tak da je res friško bilo. Šnito sem narezala na zrezke in jih potolkla. Začinila sem jih samo s soljo, potem pa sem jih spanirala (moka, jajce, drobtine). Ocvrla sem jih v vročem olju.

PRILOGI
Ker imam dva počitnikarja, sem pripravila kar dve prilogi. Deco je treba malo razvajati, če jih že mama nene ;)
Spekla sem krompir, ker ga imata zelo rada. Seveda sem ga najprej obelila, umila, obrisala in začinila (sol, peteršilj, čebula, korenček, olje). 
Riž sem skuhala po navodilih. Na koncu sem vanj vmešala še košček masla, da je malo boljši. Uh, razvade...

SOLATA
Tisto ubogo bero solate, ki še mi je životarila na vrtu, sem porezala, natrebla in dobro umila. Pol smo pojedli danes, pol pa bo za jutri. 
Sicer se mi že fajn lušta paradajz, a kaj, ko bo postal ves črni, še preden bo dozorel. Ah, ta dež.

Ni komentarjev:

Objavite komentar