torek

Jedilnik, 22. 7. 2014

Ponovno doma:
  • boranja
BORANJA
Po tednu uživanja na morju, se spet prileže biti doma in skuhati nekaj preprostega za kosilo. Ker mi je v tem času zrastlo ogromno stročjega fižola, sem ga nekaj uporabila za boranjo oz. kot bi mi rekli, golaž s fižolom. 
Najprej sem iz kurje kosti (prsa) in kože skuhala eno fino jušno osnovo. V drugem piskru sem popražila tri nasekljane čebule (so bile bolj male). Čez čas sem dodala polovico na kose narezanih prsi in jih malo popražila. Začinila sem s soljo, lovorjevim listom, timijanom in mleto rdečo papriko. Dodala sem še na kolobarje narezano kranjsko klobaso (polovico para), stročji fižol, na kolobarje narezan korenček in krompir. Vse sem zalila z jušno osnovo in pustila počasi vreti.
Proti koncu sem dodala malo Gustina, za zgostitev, in majarona. Ko pa je že bilo kuhano, pa sem v jed vmešala še žličko kisle smetane. Za prste polizat dobro je bilo.
K takšni jedi meni najbolj paše kruh, zato druge priloge niti nisem pripravljala.


6 komentarjev:

  1. Dobrodošla doma!!!....na svojem blogu !!!!! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Lepo je iti na počitnice, a še lepše je priti domov. :)

      Izbriši
  2. Sem pogrešala tvoje recepte...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, hvala. Še sledijo .... moja/naša kosila :)

      Izbriši
  3. TOČNO TAKŠNO ČORBO bi jaz NOM NOMAL!!!
    Ideja!!!
    Moram takoj jutri mami rečt, da mi jo naredi v onem LONCU za VOJSKO :D
    Si jo bom zamrznil.

    MMMM...obožujem. Fajn mesa in zelenjave. Drugo ne potrebujem!

    Pa welcome back!!
    Cmok

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Takšne čorbe so tudi meni fine za pojest; pa ejnfoh jih je skuhat. Jaz sicer ne zamrzujem, raje pripravim sveže. A jaz le kuham za 2,5.

      Thanks :)

      Izbriši