ponedeljek

Jedilnik, 7. 7. 2014

Gobice:
  • juha
  • popečena piščančja prsa
  • pečen kifelčar
  • pražene gobice
  • solata
JUHA
Z namenom sem kupila pišč. prsa, da sem kožo in kosti uporabila za juho. Seveda sem dodala zraven še zelenjavo in začimbe, da je bil fajn okus. Na koncu sem precejeno juho zasipala z rezanci. Nama z malim, pa sem še meso dol s kosti obrala, da sva imela v juhi.

POPEČENA PRSA
En kos prsi oz. eno polovico, sem vrezala na pol, solila in popekla v ponvi. Čisto preprosto pripravljeno, vendar zelo okusno.

PEČEN KIFELČAR
Krompir, korenček, čebulo, bučko, peteršilj (vse z domačega vrta, prosim lepo), sem dala na pekač (seveda, vse očiščeno in narezano) ter začinila s soljo in oljem. Dala sem pečt. Slastno.

PRAŽENE GOBICE
Včeraj sem v dar dobila lisičke, mnjami kak so mi dobre. Polovičko sem jih očistila in narezala na manjše kose. V ponvi sem na olju najprej popražila čebulo, dodala sem gobe, peteršilj, sol in poper. En čas sem jih pražila, tak da so spustile vodo in da je ta izparela. Odlično. Jutri naslednja runda.

SOLATA
Tudi solata je z mojega vrta. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar