sobota

Jedilnik, 26. 7. 2014

Na moj god:
  • juha
  • špageti s tunino omako
  • kumarična solata
JUHA
Juho je skuhala tašča še za nas; pripravila pa je zelenjavno juho. Točnega postopka ne vem, a vem pa da naredi en mix juh z vrečke, domače zelenjave in zamrznjene zelenjave.
Zraven pa vedno popeče koščke žemlje, za v juho.

ŠPAGETI S TUNINO OMAKO
Špagete sem skuhala po navodilih. V vmesnem času sem pripravila omako. V ponvi sem na olju iz tunine konzerve popražla narezano šalotko. Dodala sem strt česen, nasekljan peteršilj, narezan suh paradižnik in tunino. Ko se je malo popražila, sem dodala še kečap, malo vode, v kateri so se kuhale testenine. Čisto na koncu pa še malo origana in bazilike. 
V omako pa sem potem vmešala špagete in pustila malo stati, da so se špageti fajn prepojili.


SOLATA
Naredla sem kumarično solata. Kumarica je seveda z domačega vrta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar