torek

Jedilnik, 29. 4. 2014

Danes:
  • juha
  • kare s pomarančo
  • pire z drobnjakom
  • solata
JUHA
Jušno osnovo od včeraj sem pogrela oz. v njej skuhala korenček in zakuhala s krpicami. Domači drobnjak pa tudi ni manjkal v tej naši juhici. Baje pa so bile krpice al dente.

KARE S POMARANČO
Sv. kare oz. zrezke sem potolkla, solila in poprala. V ponvi sem pogrela olje in na njem popražila zrezke z obeh strani. Potem sem jih vzela ven in v ponev vlila mešanico juhe in kečapa. Dodala sem še na kolobarje narezano pomarančo.
Na hitro sem popražila, potem pa sem vrnila zrezke v omako in še malo pustila, da se je meso do konca popražila. Mnjami.
PIRE Z DROBNJAKOM
Skuhala sem krompir in iz njega naredila pire po klasičnem receptu. Edino kisle smetane mi je zmanjkalo, tak da ni bil čist tak kot ponavadi. Vanj sem pa vmešala še narezan drobnjak.

SOLATA
Zraven pa sem nam pripravila še veliko skledo solate, malo zimske in malo rukole. Naredila sem jo s česnom; redkvica naj raje še malo zraste.

Ni komentarjev:

Objavite komentar