sobota

Jedilnik, 26. 4. 2014

Preprosto kosilo:
  • krompirjev kropec
  • testenine z omako
  • solata
KROMIRJEVA JUHA
Popoldan smo šli na piknik, kjer smo se naužili mesnih dobrot z žara, zaradi tega pa sem nam za kosilo skuhala preprosto in brezmesno kosilo.
Za začetek smo jedli krompirjevo juho oz. krompirjev kropec, kot moja mama tej jedi reče.
Štiri mlade krompirje sem očistila in postrugala ter jih narezala na kolobarje. V lonec sem h krompirju dala še malo korenčka, mlado čebulo (zeleni del), par stebel peteršilja in začimbe (sol, poper, vegeta, zelena). Skoraj kuhani juhi sem dodala še malo majarona in zaseke, da je bila bolj okusna. Moj se je sicer kislo držal zraven, midva z malim pa sva z veseljem pojedla.

TESTENINE Z OMAKO
Včeraj sem bila v Tušu in sem se spomnila na šefovo omako in sem jo pač kupila. Danes sem nam skuhala široke rezance (tiste moje, ki niso glih najbolj uspeli) in jih dala v to omako, ki sem jo pred tem pogrela. No ja, sem jedla že marsikaj boljšega.

SOLATA
Domača. Sem pa gledala, da se bo počasi redkvica že odebelila, tudi rukola je že pripravljena za prvi rez; druga zelenjava pa tudi počasi raste na mojem vrtičku.

Ni komentarjev:

Objavite komentar