četrtek

Jedilnik, 24. 4. 2014

Končno spet kuham:
  • juha
  • skutni njoki z lososom in koromačem
  • solata
JUHA
Kuhat sem dela eno govejo kost in vse ostale sestavine. Kuhano juho sem precedila in jo zasipala z jajcem z dodano moko. Mogoče se mi je malo preveč zgostila, ker nismo šli takoj jest.

SKUTNI NJOKI Z LOSOSOM IN KOROMAČEM
Najprej sem pripravila maso za njoke. Eno pasirano skuto sem zmešala z moko in soljo ter zagnetla v testo. To sem potem dala počivat v hladilnik. Čez čas sem maso/testo z roko razvaljala na daljše svaljke. Po delih seveda. Z žlico pa sem ga natrgala na velikost njokov. To sem potem skuhala v slani vodi in odcedila.
V vmesnem času pa sem pripravila lososa s koromačem. En koromač, ki je že bil fajn zeleni, sem umila in ga narezala. Zelenje sem si prihranila, gomolj pa sem narezala na drobne lističe. Le-te sem v ponvi na olivnem olju popekla. Dodala sem rezine dimljenega lososa in malenkost solila in poprala. Zalila sem s par kapljicami sojine omake in z nekaj vina (tokrat je bil traminec). Vse skupaj sem še malo popražila, potem pa zalila s sladko smetano.
Na krožnik sem najprej dala njoke, čez sem nadevala omako, vse skupaj pa sem potrosila z zelenjem. Za krožnik polizat dobro je bilo. 

SOLATA
Domača.

Ni komentarjev:

Objavite komentar