sobota

Jedilnik, 12. 4. 2014

Danes:
  • juha
  • lazanja z melancani
  • solata
JUHA
Spet mi je uspelo dobro sv. juho skuhati. Zasipala sem jo z razžvrkljano jajčko, pa po želji je še malo zlatih kroglic notri plavalo. Drobnjak pa je sveži z mojega vrta.

LAZANJA Z MELANCANI
Idejo sem si sposodila na blogu, se mi je namreč zdel zanimiv recept. En melancan sem naribala na rezine, žal ga nisem obelila. Sem potem ugotovila, da mi je obeljeni boljši. 
Rezine sem malo solila in jih popekla v ponvi na olivnem olju (domačem, s Hvara). Pol sem pa v tej ponvi popražila nasekljano šalotko in dodala mleto mešano meso. Začinila sem s soljo, poprom, majaronom in lovorjevim listom. Premešala sem in še pražila. En korenček sem naribala in dodala omaki. Beluši pa sem najprej malo pokuhala kar v juhi, potem pa sem jih narezala na kolobarje in tudi dodala omaki.
Ko je bilo meso skoraj gotovo, sem zalila s paradižnikovo kašo in še malo pokuhala.
Jena posodo sem namastila z olivnim oljem in na dno najprej nadevala malo jajčevca (drugače kot v receptu), prekrila z mesom, pa spet jajčevec, meso in jajčevec. Doma sem imela samo mocarelo, tako da sem to potrosila po lazanji in dala pečt v ogreto pečico na 200 stopinj. Pekla sem 20 minut. Bilo je zelo dobro, a skoraj malo preveč. Sva se morala na koncu kar potruditi, da sva vse zmazala.

SOLATA
Domača solata, sicer ne z mojega vrta, a kljub temu domača. Še polža sem notri našla, ko sem jo trebila. Bolj sveže ne moreš dobiti;)
Začinila sem jo s česnom, bučnim oljem, kisom, soljo in vodo. As usual. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar