ponedeljek

Jedilnik, 21. 4. 2014

Pol, pol:
  • juha
  • kuhane klobase 
  • pražen krompir
  • kuhano kislo zelje
  • solata
JUHA
Juho je skuhala tašča, pa nam je nekaj odstopila, da smo jo tudi mi jedli. Bila je pa taka fina zelenjavna juhica.

KUHANE KLOBASE
Skuhala sem en par kranjske klobase, pa še nekaj kosov malih hrenovk (za našega malega, ki jih ima zelo rad). Šele na sliki pa sem vidla, kam je moj zenf dal. 

PRAŽEN KROMPIR
Sicer smo ga že včeraj jedli, a krompirja ni nikoli preveč, je enkrat rekla moja sestra. Te pa smo ga danes spet jedli. 
Skuhala sem krompir in ga obelila ter narezala. V ponvi sem popražila nasekljano šalotko, dodala sem strt česen in na kose narezano žegnano vratovino (en majhen košček). Malo sem še popražila, potem pa sem dodala krompir. Solila sem in zalila z malenkost vode, v kateri se je kuhala kranjska. Malo se je še popražilo in okusen krompir je bil pripravljen.

KISLO ZELJE
Tudi to je tašča pripravila, pa nam je nekaj dala za probo. Zelo okusnega je naredla, pa glih fajn je pasal k našemu jedilniku.

SOLATA
Z mojega vrta sem prinesla dve solati in ju natrebla ter umila. Začinila pa sem z bučnim oljem, kisom, vodo in soljo. Pa še en česen sem gor narezala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar