ponedeljek

Jedilnik, 14. 4. 2014

Danes:
  • beluševa kremna juha
  • telečji paprikaš
  • ocvrti njoki
  • solata
BELUŠEVA KREMNA JUHA
Ne vem kaj mi je danes bilo, a spet sem kupila bele beluše, čeprav vem, da niso ravno najbolj okusni. Vseeno sem pa iz njih naredila juho po tem receptu
Beluše sem najprej obelila, nato pa odrezala trde kocene. Ostale dele sem dala kuhat v slano vodo, vreli so približno 15 do 20 min (nisem preveč pozorno ure spremljala). Vzela sem jih ven z vode in jih narezala na kolobarje. V drugem piskru sem na raztopljenem maslu popražila malo Gustina, dolila malo vode od špargljev in narezane šparglje. Po okusu sem še dosolila in poprala. Ker nisem hotela malega zbudit s paličnim mešalnikom, sem beluše kar s tlačilcem za krompir pretlačla. Pa na koncu sem še malo muškatnega oreščka in kisle smetane dala not. Rumenjak sem izpustila, ker nisem vedela, kaj bi si z beljakom začela. 
Moj je komentiral, da ima juha kosti. Jah, to so pa šparglji nitasti. Ni glih bilo najbolj prijetno žvekati, ko je kakšen tak se znašel vmes. Drugače pa je dober okus.

TELEČJI PAPRIKAŠ
Odlično mi je uspel, samo meso še je bilo žilavo. Najprej sem na olju popražila nasekljano šalotko. Dodala sem na kose narezano meso in narezan korenček. Začinila sem s soljo in poprom. Malo sem zalila z vodo in dušila. Čez čas sem dodala še narezano rdečo papriko. Vmes sem malo mešala, malo vode dolivala. Proti koncu sem zmešala Gustin, vodo in mleto rdečo papriko ter dolila k omaki. Malo sem še podušila in posolila. Saj pravim, da je okus bil odličen, samo meso pa... boljše, da niti več ne napišem.

OCVRTI NJOKI
Segrela sem olje (kar dosti) in vanj dala zamrznjene domače svaljke (no, tak piše na embalaži). Občasno sem jih premešala, da so se enakomerno ocvrli. Obema so bili boljši kot kuhani. Mali pa ni htel jesti. Ničesar. Tudi taki dnevi pridejo.

SOLATA
Domača, domača.

2 komentarja:

  1. Prav luštno te je brati :). Pa še veliko koristnega izvem.

    OdgovoriIzbriši