nedelja

Jedilnik, 6. 4. 2014

Danes:
  • čebulna juha
  • meso
  • pire krompir z drobnjakom
  • glaziran baby korenček
  • kumarična solata
ČEBULNA JUHA
Dve rdeči čebuli sem obelila in naribala na rezine. V loncu sem na maslu in olivnem olju popražila čebulo, ki sem jo začinila s soljo in sladkorjem. Zalila sem z jušno osnovo in pustila počasi vreti. Proti koncu sem še par kapljic vina notri vlila. 
Pol žemljice sem narezala na šest kosov in na vsakega potrosila malo naribanega sira. To sem dala v toplo pečico, da se je sir malo zmehčal. Pol sem nam servirala juho v krožnike, gor dala kruh in potrosla z drobnjakom. Hm, skoraj premalo juhe sem skuhala.

MESO
Včeraj smo bili na krstu in seveda smo dobili nekaj mesa za domov. Meso sem nadevala na pekač in ga dala v ogreto pečico, da se je pogrelo. Seveda nismo vsega pojedli. Nadaljevanje še sledi.

PIRE KROMPIR
Skuhala sem krompir v kosih in ga odcedila. Dodala sem mleko, maslo in malo kisle smetane ter pretlačla. Na koncu pa sem vanj vmešala še nasekljan drobnjak.

GLAZIRAN KORENČEK
Zamrznjen baby korenček sem skuhala v slani vodi. V ponvi sem raztopila maslo, dodala rjavi sladkor in timijan. V to sem nadevala še kuhan korenček in malo popekla. Mnjami.

SOLATA
Za solato pa sem nam danes kupila eno kumarico, ki sem jo obelila, naribala in začinila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar