sobota

Jedilnik, 19. 4. 2014

Praznično kosilo:
  • juha
  • piščančji zrezki s karamelizirano čebulo
  • zdrobovi cmoki
  • kuhani beluši
  • solata
  • sladica
JUHA
Kupila sem ene piščančje prsi, kožo in kost pa sem dala kuhat za juho. Skuhano sem precedila in jo servirala. Zasipali smo si z zlatimi kroglicami (morat se spet rezancev lotit) in z domačim drobnjakom.


PIŠČANČJI ZREZKI S KARAMELIZIRANO ČEBULO
Meso sem narezala na zrezke in jih solila ter poprala. V ponvi sem segrela olivno olje in maslo ter v njej popekla meso z obeh strani. Nato sem ga vzela ven in v ponev spet dala malo masla ter malo rjavega sladkorja (približno eno žlico). Gor sem vsipala narezano čebulo in jo popražila. Zalila sem z malo jušne osnove in začinila s timijanom in rožmarinom. Malo sem podušila, potem pa dala meso nazaj not, da se je malo navzelo okusa. Slastno. Mi imamo radi malo sladkasti okus mesa.

ZDROBOVI CMOKI
Prvič so mi fantastično uspeli, danes pa ne ravno, čeprav so bili zelo okusni. Skuhala sem zdrob in ga ohladila. Potem sem vmešala eno jajce, a je očitno bilo preveliko, saj je zmes postala zelo mehka in pocasta. Dodati sem morala žlico moke, da je malo vpilo vlago. 
O cmokih niti razmišljati nisem mogla, zato sem naredila žličnike. Jah, to pomeni, da sem z žlico davala maso v vročo vodo in potem sem to skuhala. Na koncu sem jih samo še odcedila.

KUHANI BELUŠI
Zelenim belušim sem odstranila trde dele in jih še malo obelila in umila.
 Skuhala sem jih na sopari. Meni so dobri.

SOLATA
Zelena solata z mojega vrta + malo rdeče paprike s trgovine. Mnjami.

SLADICA
Če je pa že ravno praznik, pa si lahko privoščimo še sladico. Kupila sem nam zaher torto, ki smo jo z veseljem zmazali (pa nisem cele kupila, ampak samo par kosov;).

Ni komentarjev:

Objavite komentar