sreda

Jedilnik, 16. 4. 2014

Tokrat:
  • goveja juha
  • pečena rebra
  • pire iz sladkega krompirja
  • kuhani beluši
  • solata
GOVEJA JUHA
Kuhat sem dala eno govejo kost + vse ostale potrebne sestavine. Tudi tiste ta trde dele belušev sem dala not. Juha je počasi vrela, sproti sem pobirala dol peno in je čudovito uspela. Zasipali pa smo si jo z zlatimi kroglicami ter dekorirali z domačim drobnjakom.

PEČENA REBRA
Delala sem po taščinem receptu, ker je zadnjič tak fine spekla. Meso sem natrla s soljo, poprom, dala gor lovorjev list in nasekljan česen. Prelila sem z olivnim oljem in dala v pečico. Pekla sem jih na 180 stopinjah približno uro in pol. Vmes sem jih polivala z jušno osnovo. Pečene sem vzela ven in jih pokrila z alu folijo ter obtežila. Tak mi je tašča naročla. Super so bile. 

PIRE IZ SLADKEGA KROMPIRJA
Za spremembo sem spet sladki krompir kupla in ga doma obelila ter narezala na kocke. Slano vodo sem zavrela in vanjo vsipala narezan krompir. Kuhanega sem odcedila in pretlačla. Dolila sem malo mleka, dodala malo masla in malo javorjevega sirupa. Oh, za prste polizat dobro.

KUHANI BELUŠI
Sicer niso bili v planu, a sem v trgovini zagledala zelene beluše in sem jih morala kupiti. Ni šlo drugače. Doma sem imela še nekaj belih tako, da sem na pari skuhala bele in nekaj zelenih. Mnjami.

SOLATA
Z mojega vrta. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar