petek

Jedilnik, 25. 4. 2014

Dan za pečenje:
  • juha
  • pečena bedra
  • pečen krompir
  • kuhan brokoli
  • solata
JUHA
Jušno osnovo sem si včeraj pustila, danes pa sem v njej skuhala koreček in brokoli. Zasipala pa sem z jajčnimi krpicami. Tak za spremembo.

PEČENA BEDRA
Bedra sem prerezala na pol in malo še zarezala ob kosteh, da se hitreje spečejo. Najprej sem jih dobro posolila. Potem sem pa pripravila en tak namaz iz sesekljanega peteršilja, gorčice, javorjevega sirupa in olivnega olja. S tem sem dobro premazala bedre in jih dala pečt.

PEČEN KROMPIR
Danes sem nam privoščila mladi krompir. Najprej sem ga dobro umila, potem pa obrisala do suhega. Začinila sem ga s soljo, peteršiljem in narezano mlado čebulo (zeleni del). Dodala sem še narezan korenček in prelila z olivnim oljem. Pekla sem pa zraven bedrc. Oboje sem pekla približno eno urco na 190 stopinj.

KUHAN BROKOLI
Brokoli sem skuhala na sopari, a sem ga pozabila dol vzet, tak da je malo preveč bil skuhan. Drugače pa je dobro pasal zraven.

SOLATA
Za solato pa sem danes kupila paradajz Lušt (ta najboljši) in ga narezala. Zraven sem dodala še mlado čebulo in fižol (s konzerve).

SLADICA
Pozno popoldne pa smo si privoščili še sladico, in sicer sadno kupo. Narezala sem jagode, jabolko, hruško, banano in kivi. Na vrh sem nadevala stepeno sladko smetano in potrosila z mrvicami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar