ponedeljek

Jedilnik, 8. 12. 2014

Tokrat:
  • kurja juhca z zlatimi kroglicami
  • pohane perutničke
  • cvetačno-brokolijevi polpeti
  • repincl
POHANE PERUTNIČKE
Občasno si tudi mi ocvrto pregreho privoščimo. Perutničke sem dobro nasolila in spanirala (moka, jajce, drobtine). Spohala pa sem jih v domači sv. masti. Sicer nam je pol še cel dan stanovanje smrdelo, ampak kosilo je bilo pa dobro.

CVETAČNO-BROKOLIJEVI POLPETI
Cvetačo in brokoli (seveda ne celih glav) sem natrgala na manjše cvete in jih umila ter skuhala na sopari. Nato sem jih pustila en čas stati, da so se malo ohladili. V posodi sem jih dobro pretlačla in dodala nasekljan peteršilj, nasekljano in popraženo čebulo, sol, muškatni orešček, štiri do pet žlic ovsenih kosmičev in dobro premešala ter spet pustila stati. 
Čez čas sem dodala še pol razžvrkljane jajčke in nekaj moke, da so se mi lepše sprijeli. Še vedno so bili kar vlažni, zato sem jih na koncu morala še kar v moko pokotati, do so se mi skup držali. Nato sem jih samo še popekla v ponvi na olju. Mnjami.

REPINCL
Domači repincl z veliko krompirja. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar