sreda

Jedilnik, 10. 12. 2014

Danes:
  • kurja župca z rezanci in veliko korenčka
  • sv. zrezki v naravni omaki
  • pečen krompir
  • kuhana zelenjava
  • solata
SV. ZREZKI V OMAKI
Zrezke (stegno) sem potolkla in solila ter začinila s suhim čilijem. V ponvi sem jih na hitro popekla z obeh strani. Potem sem jih vzela ven in v ponvi popražila nasekljano čebulo. Dodala sem meso, zalila z vodo in pokrila ter počasi dušila. 
Vmes sem občasno premešala in po potrebi dolila še vode. Na koncu sem omako še solila in zgostila z malenkost gustina. Mnjami.

PEČEN KROMPIR
Krompir sem nabelila in narezala na kocke, ki sem jih dala v keramični pekač. Solila sem in dodala svež peteršilj, malenkost čebulo, par strokov česna in olivno olje. Pekla sem približno 50 min na 200 stopinjah. Super.

KUHANA ZELENJAVA
No, saj nisem imela toliko različne zelenjave, ampak samo cvetačo in brokoli. Oboje sem skuhala nad soparo, v isti posodi. Itak.

SOLATA
Še vedno repincl s krompirjem. Pa še za jutri imam, potem pa ... še ne vem, kaj pride na vrsto.

Ni komentarjev:

Objavite komentar