sobota

Jedilnik, 20. 12. 2014

Kosilo na hitro:
  • gobova juha z vrečke
  • makaroni z omako
  • črna redkev 
MAKARONI Z OMAKO
Makarone sem skuhala po navodilu, vmes pa sem pripravila omako. V ponvi sem najprej popražila na drobno nasekljano čebulo. Dodala sem puranje meso, ki sem ga tudi bolj na drobne koščke naseckala. Solila sem in pustila, da se je meso popražila. Dodala sem grah iz pločevinke, paradižnikov pire in pustila počasi dušiti. Na koncu sem začinila še z origanom in baziliko.
V pripravljeno omako sem vsipala kuhane makarone, dobro premešala in pustila malo stati, da so se makaroni prepojili z omako. Odlično.

ČRNA REDKEV
Sem morala sprobat, čeprav nisem ravno ljubiteljica. Eno redkev sem obelila in naribala. Dodala sem koruzo in začinila (sol, poper, bučno olje, kis, voda). Mi je bilo všeč, mojemu pa ne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar