četrtek

Jedilnik, 25. 12. 2014

Božično kosilo:
  • juha z rezanci
  • sv. medaljoni v gorčični omaki
  • pečen sladki krompir
  • popečena bučka
  • solata
MEDALJONI V GORČIČNI OMAKI
Za božič sem nam kupila sv. file in sem ga polovico narezala na rezine. Le-te sem solila in v ponvi popekla na obeh straneh. Potem sem zalila z malenkost vina, dodala sojino omako, gorčico in sladko smetano. Dobro sem premešala in pustila nekaj časa stati (pokrito), da se je meso fajn prepojilo okusa. Odlično.

PEČEN SLADKI KROMPIR
Včeraj sem v Intersparu celo našla sladki krompir in ga kupila. Danes sem ga pripravila v pečici. Narezala sem ga na krhlje, solila in začinila s čilijem ter prelila s sezamovim oljem. Pekla sem dobre pol ure.

POPEČENA BUČKA
Bučko (polovičko) sem obelila in narezala na kolobarje. V ponvi sem jih na olivnem olju popekla in samo solila. 

SOLATA
Zelena solata z veliko koruze.

Ni komentarjev:

Objavite komentar