nedelja

Jedilnik, 21. 12. 2014

Nedeljsko kosilo:
  • juha z rezanci
  • pečena rebra
  • pečen krompir
  • kuhan brstični ohrovt
  • solata
PEČENA REBRA IN KROMPIR
Oboje sem spekla skupaj, ker je potem krompir boljšega okusa. Rebra sem dobro nasolila in natrla s strtim česnom. Dala sem na pekač in dodala gor malo masti in malo zaseke. Pekla sem skoraj pol ure, potem pa sem dodala krompir.
Krompir sem obelila in ga narezala na kocke. Začinila sem s soljo, peteršiljem, česnom in čebulo ter oboje dodala k rebrom. Dodala sem še malo žličko zaseke in pustila peči še tričetrt ure. Mislim, da sem dvakrat vmes malo pomešala, da se je ves krompir prepojil z dobrimi sokovi od reberc. 
Bilo je zelo slastno, čeprav preveč. Imela sem v kosu štiri rebre, pa sva na koncu pojedla vsak eno, preostalo pa bo za jutrišnje kosilo.

KUHAN BRSTIČNI OHROVT
Tisto eno steblo brstičnega ohrovta na vrtu še vedno daje lepe plodove. Nekaj sem jih danes potrgala in skuhala na sopari. Odlično.

SOLATA
Tudi solato sem pobrala na vrtu, in sicer nekaj motovilca ter dva majhna rdeča radiča. Seveda sem morala dodati še kuhan krompir, ker mi je sinko tako povedal. Ko sem namreč dejala, da grem na vrt po solato, je rekel, da moram skuhati tudi krompir, ker ga bo on jedel. In ga tudi je pojedel večino, še preden sem sploh uspela ga dodat v solato. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar