četrtek

Jedilnik, 11. 12. 2014

Bolj fensi kosilo:
  • cvetačno-brokolijeva juha
  • popečen file lososa
  • začinjen krompir
  • solata
CVETAČNO-BROKOLIJEVA JUHA
Najprej sem v loncu na maslu in olivnem olju na hitro popražila strt česen (toliko da je zadišalo). Dodala sem zelenjavo in počasi zalila z vodo. Temu sem dodala še vejico peteršilja in kuhala. 
Čez čas sem zmiksala s paličnim mešalnikom in dodala mleko zmešano z gustinom. Čisto na koncu pa sem še žličko kisle smetane not vrgla. 

POPEČEN FILE LOSOSA
Danes sem se izprsla in nam privoščila ribe. Žal so ribe, ki jih mi radi jemo, drage ko žefran. Losos je bil v akciji, pa sem še vedno kar dosti dala zanj. Ampak 1x na mesec pa pač raskiram ta dnar.
File sem malo oplahnila in ga s papirnato brisačo fajn popivnala. Potem sem ga solila in v ponvi na olivnem olju popekla; prvo na koži, kasneje pa še na notranji strani. Okusen pa je.

ZAČINJEN KROMPIR
Krompir narezan na kocke sem dala kuhat v slano vodo. Proti koncu sem dodala še stročji fižol, ki ga imam v skrinji (lastna zaloga), da se je oboje skupaj skuhalo. 
Odcedila sem in presipala v krožnik. V ponvi sem popražila zaseko, dodala kislo smetano in s tem prelila zelenjavo. Po vrhu pa sem potresla s svežim nasekljanim peteršiljem.

SOLATA
Še zadnja porcija domačega repincila tokrat s koruzo. To ma naš mali tudi rad.


Ni komentarjev:

Objavite komentar