torek

Jedilnik, 23. 12. 2014

Preprosto kosilo:
  • juha z jajčko
  • piščančji zrezki
  • ajdova kaša na čebuli
  • bučke s smetano
  • solata
JUHA Z JAJČKO
S kurje kosti in kože sem skuhala eno fino juhico. Seveda z jušno zelenjavo, da je potem neki dober okus. Nekaj jušne osnove sem porabila za kašo, nekaj pa za omako. 
Juho sem precedila in jo zasipala z razžvrkljano jajčko. Nisem pustila vreti, tako da je jajca samo zakrknila. Tak mi je všeč.

PIŠČANČJI ZREZKI
Zrezke sem potolkla. Ponavadi jih pokrijem s plastično folijo, da se mi tolkač (al kak se temu prav reče) ne umaže. 
Meso sem posolila in popekla v ponvi. Čisto na izi.

AJDOVA KAŠA NA ČEBULI
V jušni osnovi sem skuhala ajdovo kašo. V ponvi, v kateri sem prej popekla meso, sem popražila na drobno nasekljano čebulo. Dodala sem kuhano kašo in še malo popražila. Mnjami.

BUČKA S SMETANO
Bučko sem obelila in narezala na tanke kolobarje. V ponvi sem jo na olivnem olju popražila. Začinila sem s soljo, nasekljanim peteršiljem in strtim česnom. 
Proti koncu sem dodala kislo smetano zmešano z jušno osnovo in malenkost gustina. Na koncu smo šli bolj pozno jest, pa je omaka čisto gosta postala. Okus pa je bil vredu.

SOLATA
Zelena solata (tokrat kupljena) s krompirjem. Itak.

Ni komentarjev:

Objavite komentar