sreda

Jedilnik, 17. 12. 2014

Nenavadna kombinacija:
  • juha z zlatimi kroglicami
  • popečen puranji zrezek
  • pomfri
  • koromačeva solata
  • sladica
POPEČEN PURANJI ZREZEK
Zrezka sem najprej potolkla, potem pa začinla s soljo in karijem. V ponvi sem ju popekla na vročem sezamovem olju. Preprosto in okusno.

POMFRI
Nameravala sem speči krompir, a ker se je že pekla sladica, sem spremenila plan. Tako sem pripravila raje pomfri, ki občasno tudi zapaše.

KOROMAČEVA SOLATA
Ta solata je bolj mišljena kot samostojna jed, ali pa vsaj v kakšni drugi kombinaciji. Pa je kljub temu bila zelo dobra in se je ujemala s preostalimi jedmi. Vsaj za moj okus.
En koromač sem umila in ga narezala na tanke trakove. V ponvi sem jih na olivnem olju na hitro popražila, potem pa dala v skledo, da se je ohladilo. Začinila sem s soljo in poprom. Narezala sem eno pomarančo in eno jabolko ter oboje dodala v skledo. Preliv sem naredila iz olivnega olja, balzamičnega kisa in strtega česna.

SLADICA
Morala sem porabiti nekaj že skoraj prezrelih banan, pa sem izbrskala recept za bananin kruh. Naredila sem ga po navodilih, edino orehov nisem dodala (ker jih nimam rada), sem pa dodala še žličko kakava. 
Ker nimam nobenega visokega pekača, sem maso vlila kar v široki model, tak da je na koncu prišlo ven pecivo in ne kruh. Je pa odlično. Smo že prvi dan skoraj vse pojedli.

Ni komentarjev:

Objavite komentar