nedelja

Jedilnik, 14. 12. 2014

Nedeljsko kosilo:
  • juha z rezanci
  • pečene bedrce
  • pečen kifelčar
  • pečena blitva
  • solata
PEČENE BEDERCE & KIFELČAR
Bedre sem začinila s soljo, ingverjem in oljem ter dala na pekač. Dodala sem še obeljen, umit in suh kifelčar in ga začinila (sol, olivno olje, peteršilj, česen, čebula). Vse skupaj sem dala pečt za slabo uro na 200 stopinj. Odlično.

PEČENA BLITVA
Ni se mi dalo delat blitvinih polpetov, te pa sem našla recept za pečeno blitvo, ki sem ga morala sprobati. Liste blitve sem umila in osušila. Stebla sem narezala na malo debelejše rezine in jih začinila (sol, poper, nasekljana čebula, strt česen in olivno olje) ter dala v keramični pekač in v vročo pečico. 
Po približno 20 minutah sem dodala še liste, ki sem jih prav tako narezala na trakove in začinla. Nisem pa imela feta sira, da bi ga dodala, tak da ni glih po receptu pripravljeno. Vse skupaj sem pekla še približno 15 min; pekač z mesom in krompirjem sem prej vzela ven, da se je še malo bolj zapeklo. Super je za jest. S sirom bi verjetno bilo še bolj slastno.

SOLATA
Domača endivija s kuhanim krompirjem. Le kdo je pojedel ves krompir? Naš mali. Itak. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar