sobota

Jedilnik, 28. 6. 2014

Tokrat:
  • brokolijeva juha
  • piščančje bedre v grahovi omaki
  • testenine
  • kumarična solata
BROKOLIJEVA JUHA
Najprej sem skuhala jušno osnovo (perutnička purice + zelenjava), ki pa sem jo malo preveč solila. V drugem piskru sem popražila šalotko in strt česen. Dodala sem brokoli, zalila z jušno osnovo in skuhala. Na koncu sem spasirala in dodala še smetano za kuhanje. Mnjami.


PIŠČANČJE BEDRE V GRAHOVI OMAKI
Bedre sem natrtla s soljo, potem pa popekla v ponvi. Vzela sem jih ven in v ponvi popražila šalotko, dodala sem strt česen in pokuhan grah. Zalila sem z jušno osnovo in dodala kečap, nasekljan peteršilj in mleto sladko papriko. 
Bedre sem vrnila v omako, zalila s smetano za kuhanje in pustila kuhati tako dolgo, da je bilo meso pripravljeno. 
Zraven sem skuhala moje domače testenine, ki bi naj bile široki rezanci, ampak... So pa vseeno bili okusni, mesek z omako pa je bil odličen.

KUMARIČNA SOLATA
Domači morki v solati. Slastno.

2 komentarja:

  1. ZAKON!! Jaz se priporočam za PIŠČANČJE BEDRE V GRAHOVI OMAKI + KUMARIČNO SOLATO!!
    Njam njam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa veš kak dobro so mi bedrce ratale? Za prste polizat dobre so bile ;)

      Izbriši