sreda

Jedilnik, 18. 6. 2014

Tokrat:
  • goveja juha
  • pohani šnicl
  • pečen kifeljčar
  • francoska solata
GOVEJA JUHA
Kuhat sem dala eno mesnato govejo kost in veliko jušne zelenjave, tak da je fina juhica nastala. 
Pa itak da smo si spet zlate kroglice not nasipali.

POHANI ŠNICL
Tri zrezke (sv. ribica) sem potolkla in posolila ter spanirala v moki, jajcu in drobtinah. Ocvrla sem jih v vročem olju.

PEČEN KIFELJČAR
Končno je tudi moj krompir toliko zrastel, da sem nam ga lahko nakopala in spekla. Kot ponavadi sem dodala še čebulo, peteršilj, korenček, sol, olje in zaseko. Njami.

FRANCOSKA SOLATA
Zelena solata nam že malo pri ušesih ven leze, pa sem morala nekaj drugega pripravit. Itak pa imamo zdaj domači grah in korenček. Oboje sem skuhala in narezala korenček, kisle kumare in trdo kuhani jajci. Začinila sem s soljo, majonezo in kisom od kislih kumaric. Mmmm.

Ni komentarjev:

Objavite komentar