sobota

Jedilnik, 21. 6. 2014

Njami kosilo:
  • polnjena paprika
  • pire krompir
FILANA PAPRIKA
Zdaj se mi že par dni lušta, danes pa sem jo te le naredla. Za osnovo sem vzela ta recept in recept moje tašče.
Najprej sem pripravila nadev. Že zjutraj sem skuhala riž (ne do konca), da se je malo ohladil. Mleto meso (mešano), riž, popraženo čebulo, peteršilj, koper, jajce, sol, poper, majaron sem dobro premešala in s tem napolnila paprike. Le-te sem pred tem umila in jim odstranila semena. Paprike sem dala v lonec, dolila vodo, ki sem ji dodala sol, česen in lovorjev list in v tem eno uro kuhala paprike. 
Potem sem pripraivla omako. V loncu sem na olju popražila sladkor in moko, dodala sem paradižnikovo kašo in mleto sladko papriko. Dobro sem premešala, da ni bilo grudic, potem pa sem zalila z vodo, v kateri so se kuhale paprike. Tudi njih sem predevala v omako in pustila še nekaj časa kuhljati. Odlično so mi uspele.

PIRE KROMPIR
Krompir sem obelila in ga skuhala v slani vodi. Nato sem ga pretlačla, zraven pa sem dodala maslo, mleko, kislo smetano in nasekljan peteršilj in koper (ampak zelo malo, da ne bi okus prevladoval).

Ni komentarjev:

Objavite komentar