nedelja

Jedilnik, 22. 6. 2014

Nedeljsko kosilo:
  • grahova juha
  • losos s koromačem in skutnimi cmoki
  • solata
GRAHOVA JUHA
Najprej sem skuhala sv. juho, se pravi juho iz hrtelnovih kosti (te sem seveda obrala, še pred kosilom ;)
V drugem loncu sem na maslu in olivnem olju popražila nasekljan por in strt česen. Dodala sem grah (domači) in en krompir. Zalila sem z jušno osnovo in skuhala.
Na koncu sem vse spasirala, dolila malo mleka in dodala še žličko kisle smetane. Odlično.

LOSOS S KOROMAČEM IN SKUTNIMI NJOKI
Za cmoke sem uporabila skuto, moko in sol. Iz tega sem zagnetla testo in ga pustila nekaj časa v hladilniku, da si je odpočil. Zatem sem testo oblikovala v dolge "kače" in jih z žlico natrgala v njoke ali cmoke. Skuhala sem jih v slanem kropu in jih odcedila.
Koromač sem narezala na tanke rezine in ga v ponvi na olivnem olju popražila. Dodala sem še dva suha paradižnika. Malo sem solila in poprala.
Čez čas sem dodala narezane rezine dimljenega lososa in začinila s par kapljicami sojine omake. Spet sem malo popražila, zalila z vinom (šipon, zelo okusen) in jo je izperalo sem dodala še smetano za kuhanje.
Njoke sem dala v skledo, prelila s pripravljeno omako in dobro premešala. Slastno.

SOLATA
Zelena solata s česnom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar