četrtek

Jedilnik, 19. 6. 2014

Spet v znamenju krompirja:
  • juha
  • pečena rebra
  • pečen krompir z bučko
  • solata
JUHA
Moram se najprej považit, da sem končno naredila rezance in da so mi uspeli. Jupi. Sicer sem se kar namantrala zraven, preden sem ugotovila, zakaj se mi trgajo, ko sem hotela raztiniti trakce. Sem testo namreč premalo razvaljala, pa še očitno luknjice ostale vmes. Tako sem testo narezala na manjše koščke, vsakega posebej dobro razvaljala in nato spustila skozi strojček. Oh, kako lepi traki so ven prišli. Potem pa sem jih samo še narezala. 
Juho sem imela od včeraj, danes sem v njej skuhala korenček in zakuhala z domačimi rezanci.

PEČENA REBRA
V bistvu je to bil tisti spodnji (ali zgornji?) del reber, ko nima več kosti. Če se prav spomnim, moja mama temu reče flam. No, kakorkoli ta del sem dala pečt. Meso sem dobro nasolila, malo naoljila in povrhu narezala čebulo. Dala sem v ogreto pečico in pekla več kot eno uro. Vmes sem malo polivala. 
Ko sem vzela ven, sem pustila malo počivati, potem pa sem narezala. Kos je bil tak veliki, da smo še za večerjo imeli kar nekaj za pojest.

PEČEN KROMPIR IN BUČKA
Domači kifeljčar sem umila, osušila in narezala. Začinila sem ga s soljo, peteršiljem, čebulo in zaseko. Dala sem na pekač zraven mesa. Čez nekaj časa sem dodala še na koščke narezano bučko. Mnjami.

SOLATA
Solata bi naj bila domača berivka, ki jo ima tašča na vrtu, a meni to ne zgledi podobno berivki. Še manj pa ima okusa po berivki. Ta solata je namreč kar precej bridka in jo je kar težko jesti. Mogoče kot dodatek drugi solati, ne pa samostojno. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar