nedelja

Jedilnik, 4. 6. 2014

Tokrat:
  • juha
  • lososovi žepki
  • solata
JUHA
Skuhala sem juho s sv. kosti, res mi je dobro uspela. Spet z zlatimi kroglicami...

LOSOSOVI ŽEPKI
To sem včeraj vidla po eni kuharski oddaji in sem seveda dobila navdih. Čeprav mi ni ravno uspelo, najbrž zato, ker nisem dobila dimljenega lososa, ampak sem potem morala kupiti nadomestek dimljenega lososa (ne tega kupovati, ker ni okusno).
Gambere sem malo pokuhala, "dimljeni losos" pa sem narezala na kocke. Vse sem skupaj zmešala, dodala pa sem še strt česen, nasekljan peteršilj in na koščke narezan suh paradižnik. 
Vlečeno testo sem razdelila na manjše kose, namazala z raztopljenim maslom, dala gor nekaj nadeva in zavila. Pekla sem 15 min na 200 stopinj. Zraven sem pripravila omakico iz kisle smetane, kopra in limetinega soka.    
Jed mi ni bila všeč, mogoče bi s pravim lososom bila bolj okusna. Ampak verjetno ne bom sprobala.

SOLATA
Kupila sem že pripravljeno solato v Šparu. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar