ponedeljek

Jedilnik, 9. 6. 2014

Pa je le poletje tu:
  • juha
  • testenine v mesno-zelenjavni omaki
  • solata
JUHA
Kljub vročini sem skuhala juho, ker jo imamo pač radi. Zasipala sem jo z jajčko.

TESTENINE V MESNO-ZELENJAVNI OMAKI
Na vrtu sem nabrala domač grah in korenček. V zamrzovalniku pa sem našla še en kos mladega govejega pleča. 
Meso sem odtalila in z nožem na drobno narezala, res na drobno. Zelenjavo sem narezala (čebulo in korenček) oz. zlušla. V ponvi sem najprej popražila čebulo, dodala sem meso in začinila (sol, poper, svež nasekljan peteršilj).
Čez čas sem dodala še preostalo zelenjavo in zalila z vodo. Pokrila sem, da se je počasi dušilo. Vmes sem občasno premešala in dolivala z vodo. Proti koncu sem še dosolila in dodala še mleto rdečo papriko. Omaka je bila počasi gotova.
Skuhala sem jajčne krpice in jih odcejene vsipala v omako. Dobro sem premešala in pustila stati, da so testenine vpile omako. Je bilo dobro za pojest.

SOLATA
Zelena solata.


Ni komentarjev:

Objavite komentar