ponedeljek

Jedilnik, 23. 6. 2014

Lahkotno kosilo:
  • zelenjavna juha
  • tunini polpeti s kumarično omako
  • popečena zelenjava
ZELENJAVNA JUHA
Najprej sem popražila narezan por. Dodala sem grah, narezan korenček in krompir. Zalila sem z jušno osnovo (od včeraj) in pustila, da se je skuhalo. In to je to.

TUNINI POLPETI S KUMARIČNO OMAKO
Kumarično omako oz. tzatziki sem pripravila najprej, ker mora en čas stati, da nastane fajn okus. Dve domači kumarici sem obelila, razpolovila in razsemenila (bi to lahko bila beseda?). Okej, semena sem ven postrugala. Nato sem jih na drobno naribala, solila in dala na cedilo, da je voda kapljala ven. Čez čas sem jih dobro ožela (z roko) in dala v skledo. Začinila sem s koprom (svežim), strtim česnom in z grškim jogurtom. Dobro sem premešala in dala v hladilnik. Odlično je bilo; ne vem če ne bi jutri spet...
Za tunine polpete sem uporabila tri male konzerve tune, eno mlado čebulo, eno jajce, drobtine, peteršilj in majonezo. Vse sem zmešala skupaj; tuno sem odcedila, čebulo sem narezala na kolobarje, peteršilj pa sem nasekljala.
Iz tega sem oblikovala polpete in jih popekla v vroči ponvi. Nisem dodajala nobenega olja, ker so itak polpeti še mastni od tunine, čeprav sem olje odcedila. Slastno.

POPEČENA ZELENJAVA
Pol bučke, kos melancane, četrt paprike in por (vse narezano) sem popekla na olivnem olju. Začinila sem s soljo, peteršiljem in česnom. Prav tako odlično.

Ni komentarjev:

Objavite komentar