sreda

Jedilnik, 11. 6. 2014

Kak je vroče:
  • kremna grahova juha
  • medena rebra
  • zdrobovi cmoki
  • solata
GRAHOVA JUHA
Imamo domači grah, ki je itak zdaj najboljši in ga poskušamo čimveč pojest. Ko je enkrat zmrznjeni, ni več tak dober.
S sinom sva na vrtu nabrala grah, potem pa sva si v senco dala koco in tam grah tudi zlušla. Grah sem potem malo splahnila.
V loncu sem na olivnem olju in maslu popražila košček nasekljane čebule, dodala sem strt česen, grah in tri mlade krompirje (male). Zalila sem z jušno osnovo (nekaj vode, v kateri so se kuhala rebra, sem dala v lonec zraven pa še jušno zelenjavo in malo pokuhala) in pustila, da se je zelenjava skuhala.
S paličnim mešalnikom sem zmiksala, dodala žličko kisle smetane in nekaj mleka. Še vedno je bila zelo gosta, vendar slastna.

MEDENA REBRA
Rebra sem najprej pokuhala v slani in poprani vodi. Naredila sem omako (kečap, gorčica, strt česen, sojina omaka, med, pomarančni sok). Pokuhana rebra sem dala na pekač in prelila z omako. 
V pečici sem jih pekla malo več kot eno uro. Vmes sem jih enkrat obrnila, večkrat pa sem jih zalila z vodo, v kateri so se kuhala. Na koncu sem jih razrezala in po kosih dala v ugasnjeno pečico, toliko samo, da so se okusa navzeli.

ZDROBOVI CMOKI
No, lahko bi rekla kar žličniki, ker sem jih z žlico dajala v vodo. A gremo po vrsti. V mleku sem skuhala pšenični zdrob, vanj vmešala malo masla in pustila, da se je ohladilo. Nato sem dodala na koščke narezan peteršilj in suhi paradižnik ter pol razžvrkljane jajce. V vročo vodo (vrelo) sem nadevala žličnike in spet zavrela, da so se pokuhali. Mnjami.

SOLATA
Zelena, domača solata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar