petek

Jedilnik, 20. 6. 2014

Nič takega:
  • porova juha
  • rezanci z rakci in zelenjavo
  • solata
POROVA JUHA
Beli del pora in manjši krompir sem umila in narezala. Oboje sem najprej na hitro popražila v loncu, potem pa zalila z vodo in skuhala. Začinila sem s soljo. Na koncu sem spasirala, dodala poper in mleko. Odlično.

REZANCI Z RAKCI IN ZELENJAVO
Sicer niso bili ta veliki rakci, ampak mali gamberi (čeprav ne vem ziher, v čem je razlika). Od zelenjave pa sem uporabila por, korenček, bučko in rumeno papriko.
Gambere sem odtalila in umila ter popivnala. V ponvi sem na sezamovem olju jih popražila in začinila z nasekljanim ingverjem in česnom ter še z ostrigino in sojino omako. Dobro sem premešala in pustila.
V drugi ponvi sem popražila vso zelenjavo in jo začinila z ostrigino in sojino omako. V to sem zmešala že kuhane kitajske rezance, na koncu pa sem dodala še rakce oz. gambere. 
Mojemu pa se je tak mudilo jest, da je pozabil slikat.

SOLATA
Moja letna solata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar