torek

Jedilnik, 24. 6. 2014

Tokrat:
  • juha
  • pečene perutničke
  • pečena zelenjava
  • bučkini polpeti
  • kumarična omaka
JUHA
V jušno osnovo sem dala zelenjavo (korenček in grah) ter skuhala. Na koncu pa sem zasipala z domačimi rezanci.

PEČENE PERUTNIČKE IN PEČENA ZELENJAVA
Perutničke sem razrezala in začinila (sol, rožmarin, olivno olje) ter jih dala na pekač. Zelenjavo (krompir, korenček, čebula, melancana) sem prav tako začinila s temi začimbami in dala na pekač. Vse sem dala pečt za dobre tričetrt ure na 200 stopinjah. Slastno.

BUČKINI POLPETI
Bučko (z domačega vrta) sem dobro umila in jo naribala (polovičko) ter solila, da je spustila vodo. Nato sem bučko dobro ožela in ji dodala peteršilj, česen, eno jajce, moko in drobtine (zadnjih dveh sestavin sem dodala malo preveč). V ponvi sem segrela olivno olje, dodala maso in popekla z obeh strani.

KUMARIČNA OMAKA
Naredila sem jo po istem postopku kot včeraj. Odlična je.

Ni komentarjev:

Objavite komentar