nedelja

Kozice na buzaro in maslen krompir

Fantastično kosilo:
  • juha
  • kozice na buzaro
  • maslen krompir
  • solata
KOZICE NA BUZARO
Oh, kako imam rada to jed. Pa ne samo jaz. Oba. Sin (ta starejši) pa ima rad školjke. Tako da sem naredila malo školjk in veliko kozic v omaki.
Najprej sem popražila čebulo na olivnem olju. Dodala sem školjke (brez lupin, zmrznjene), da so se začele pražiti. Potem sem jih zalila z deci vina in, ko se je vino malo pokuhalo, sem dodala še dva deci paradižnikove omake. 
Ko so bile školjke skoraj gotove, sem dodala žličko drobtin in kuhane kozice ter dobro premešala. Za piko na i, pa sem potrosila še z nasekljanim peteršiljem. Oh, kak smo se mastili. 

MASLEN KROMPIR
Na kocke narezan krompir sem skuhala v slani vodi. Kuhanega sem odcedila in mu dodala maslo in suh koper ter premešala. Čudovita kombinacija.

1 komentar: